kontakt@naukaprogramowania.pl 500 700 246

Programowanie gier dla najmłodszych kl. 1- 3 (7 – 9 lat)

Podstawy programowania gier komputerowych w języku Scratch. 

Scratch to język wykorzystywany do nauki podstaw programowania. Bazuje na wizualnej reprezentacji elementów wykorzystywanych w programowaniu gier i programów. Dziecko programuje grę z wykorzystaniem przesuwanych bloczków, których odpowiednie ułożenie wywołuje sekwencje zaplanowanych zdarzeń np. sposób poruszania się bohatera w grze. 

Scratch uczy kreatywnego myślenia, współpracy oraz usystematyzowanej logiki.

W ramach zajęć dziecko pozna podstawy programowania gier w Scratchu, między innymi:  instrukcję warunkową, pętlę, zdarzenie. Przyswoi elementy matematyki wykorzystywane w grze np. układ współrzędnych, podstawowe operacje matematyczne. Zaznajomi się z poszczególnymi blokami języka Scratch wykorzystywanymi przy programowaniu.

Efektem końcowym, oprócz przyswojonej wiedzy i nabytych umiejętności programistycznych, będzie własna gra komputerowa, którą dziecko będzie rozwijało w trakcie całego kursu.

  • Kameralne grupy do 6 osób
  • Łącznie 14 spotkań po 1,5 godziny
  • Zajęcia raz w tygodniu
  • Materiały edukacyjne po każdych zajęciach
  • Certyfikat ukończenia kursu
Czas Miejsce Liczba spotkań Termin Instruktor
18.30 Zajęcia wirtualne przez komunikator Discord – transmisja na żywo wraz z komunikacją głosową oraz podgląd pulpitu instruktora i uczniów 14 (raz w tygodniu) marzec – czerwiec 2020 r. dr inż. Marcin Gibert
Cena 25zł za godzinę lekcyjną. Jedno spotkanie to 50zł (dwie godziny lekcyjne).